Popcorn Hour A-500 WiFi

Specificaties DLNA -support • WiFi - Bekijk alle specificaties

Popcorn Hour A-500 WiFi Review

weid1374 10 augustus 2016, laatste update op 10 augustus 2016, 1.668 views

Popcorn Hour A-500 WiFi

Een network media player die vrijwel alle bestanden probleemloos af kan spelen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Geruisloos

Minpunten

• Interface soms wat traag

Geluidskwaliteit Score: 5
Heb hem gekocht omdat mijn Popcorn Hour A-200 na 6 jaar kapot was gegaan, waarschijnlijk door het vele reizen.
Hoofdreden dat ik deze media speler heb is dat de harddisk geïntegreerd zit. Makkelijk om mee te nemen op reis.
Daarnaast een ruime keuze aan aansluitmogelijkheden en geruisloos.

Heb hem voorzien van een SD en een Sata HD. NMT applicaties geïnstalleerd op de SD en de harddisk als data opslag.
Werkt prima.

Moet wel de maximale upload en download snelheid in de Transmission web interface wat verlagen, anders loopt de Popcorn hour vast door een te grote hoeveelheid data die binnenkomt. Als ik down en up limiteer tot 500 Kbs gaat het probleemloos.

Heb jij ook een Popcorn Hour A-500 WiFi?

GEWELDIG APPARAAT. WIE KAN ME HELPEN IK ZOU GRAAG MIJN FILMS VIA DOLBY TRUE HD AFSPELEN. HOE MOET JE DE AUDIO INSTELLEN