Canon Pixma iP4200 Review

tmensink 14 oktober 2005, 386 views

Canon Pixma iP4200

Pluspunten

• Dubbelzijdig afdrukken
  • Kwaliteit foto's

Minpunten

• Prijs is aan de hoge kant

Muziekweergave Score: 4
Ik heb deze printer net gekocht door de vele positieve reviews op kieskeurig.nl. Ik was opzoek naar een vervangende printer voor mijn HP656c (alweer een paar jaar oud en kwaliteit werd minder!). Ik zocht een printer voornamelijk om tekst mee te printen, niet speciaal voor foto's etc. Deze printer viel op omdat deze dubbelzijdig kan afdrukken!

Ik heb hem net binnen, installatie was even goed lezen (was ook lang geleden dat ik een printer moest installeren) maar wel zeer duidelijk. Wat mij echt zeer positief verrast is de kwaliteit van een foto, er zijn 5 velletjes fotopapier bijgeleverd, voor de grap een foto uitgeprint en dit ziet er echt super uit!! Wat ook erg handig is is dat er een papiercassette bijzit waar je je standaardpapier in kan doen!! Ik kan niks zeggen over snelheid/verbruik etc, want daar heb ik hem te kort voor!

Heb jij ook een Canon Pixma iP4200?