Bekijk alle uitvoeringen
Specificaties Bluetooth muis en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart Review

nesoor 5 augustus 2016, 208 views

Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart

Prettige muis ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Design
  • Uitgebreiden functies
  • Turbo scroll automatisch of per knop
  • Lange batterij
  • Horizontale scrol voor bijv photoshop
  • Ook geschikt voor mijn kleine handen
  • back en forward knoppen
  • Duim wordt goed ondersteunt

Minpunten

• Voor mij geen

Het design vindt ik erg mooi en de muis ligt prettig in de hand ook al zijn mijn handen vrij klein.

De batterij gaat vrij lang mee (1 a 2 weken) en mocht de batterij op zijn, kun je gewoon verder met de kabel !

De muis laad erg snel op dus als je de kabel storend vindt, hoef je het maar maximaal 4 a 6 min aan de kabel te leggen en dan kun je weer een dagje voorruit.

Bij het installeren van de software kun je per programma kiezen hoe de muis moet reageren, dit is erg prettig voor bepaalde software zoals bijv photoshop.

De horizontale scrol is ook erg prettig.

Heb jij ook een Logitech MX Master Wireless Mouse Zwart?