1 review

Kingston HyperX Savage HX426C15SBK8/128 - Reviews

Specificaties 128GB • DDR4 • 2.666Mhz • kit van 8 - Bekijk alle specificaties

Kingston HyperX Savage HX426C15SBK8/128 Review

TechTastisch 2 augustus 2016, laatste update op 2 augustus 2016, 183 views

Kingston HyperX Savage HX426C15SBK8/128

Prima product voor mensen die het nodig hebben! Overkill voor simpel gamen!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Lange levensduur
  • Hoge kloksnelheid
  • Schoonheid

Minpunten

• Te veel voor normale gebruiker

Stabiliteit Score: 5
Ik heb deze kit nu al een tijdje en hij werkt uitstekend! Deze is af te raden voor de normale tot high-end gamer omdat dit dikke overkill is. Maar ik gebruik dit in een pc waarmee ik werk met loodzware computersoftware, voor deze taak is dit kitje uitersmaate geschikt. Mocht je nu gewoon willen gamen en de casual dingen, maar toch extreem veel ram hebben... Dan zou ik eerder een 64GB kit aanraden dan dit.
Conclusie: Het is duur en veel, maar doet wat het moet doen als je zware software gebruikt!

PS: ik gebruik dit met een i7-6950X, normaal is deze cpu voor 2400MHz, maar ik ondervind geen problemen!

Heb jij ook een Kingston HyperX Savage HX426C15SBK8/128?

Hoe is "Te veel voor normale gebruiker" nou een minpunt als review op het product? Het is alsof je bij een voetbal als minpunt noemt dat het niet nuttig is als je geen benen hebt. :+