Chuango CG-G5 GSM / SMS RFID-Touch Alarm Systeem Review

-DNA- 1 augustus 2016, 303 views

Chuango CG-G5 GSM / SMS RFID-Touch Alarm Systeem

Prima product, zeer makkelijk aan te sluiten en in gebruik.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te sluiten en uit te breiden
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Veel uitbreidingsmogelijkheden
  • Batterijen gaan lang mee
  • Bijbehorend Android en iOS App

Minpunten

• notificaties werken op basis van SMS en niet internet (internet applicaties)
  • Afstandsbediening is niet heel sterk
  • Bijbehorende app werkt een beetje traag

Kwaliteit Score: 4
Prima product, zeer makkelijk aan te sluiten en in gebruik.

Er is ook een applicatie voor je mobiel te downloaden, deze is zeer handig als je meerdere gebruikers wilt aanmaken (die dan bijvoorbeeld een sms krijgen als er een alarm afgaat, zeer handig als je op vakantie bent, maar je wilt dat je ouders/vrienden ven langsgaan om je huis te controleren).

Ik heb hem nu bijna een jaartje in gebruik, en heb nog niet de batterijen hoeven vervangen. Enkel mijn afstandsbediening begint uit elkaar te vallen. (Ik ga er te ruw mee om). De afstandsbediening van mijn vriendin is nog prima, alleen de knopjes zijn een beetje vervaagd. Nieuwe afstandsbediening heb je al voor minder dan 10 Euro.

Heb jij ook een Chuango CG-G5 GSM / SMS RFID-Touch Alarm Systeem?

Was wel aardig als je vertelt wat is het precies, hoe werkt het, hoe ziet het uit etc.

Enne... die AB van je vriendin wil ik wel eens lenen... ;-)