Specificaties Mono speaker - Bekijk alle specificaties

Philips SoundShooter SBT30 Review

melvinwstavast 31 juli 2016, 254 views

Philips SoundShooter SBT30

mooie speaker ik gebruik hem al 1 jaar. hij werkt nog steeds super goed, kan tegen vallen en strandfeesten dus het is zeker een aanrader. heel zuiver geluid en goed bij veel muziekstijlen ( zie uitgebreide review voor geluidstest) zoek je een goedkoop goed speakertje dan is dit een aanrader

Pluspunten

• gewicht en afmeting
  • mooi zuiver geluid
  • mooi design
  • makkelijke aan en uit knop
  • kan tegen een stoot box is heel sterk
  • kan hard
  • goed voor een mooi achtergrond liedje
  • prijs kwalitiets verhouding

Minpunten

• rock en metal is minder
  • geen accuduur weergave
  • geen oplader bij geleverd

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik ben inmiddels al een jaar in bezit van twee Philips SoundShooter SBT30
het geluid is echt super, de bass is zo sterk vloeiend en mooi. Deze speaker is perfect voor het muziek van tegenwoordig heel zuiver.
hij heeft wel wat meer problemen met rock en metal klinkt helemaal nergens na met deze speaker.
maar voor op het strand of bij een kampvuur kan je heel mooi rustige beats opzetten.

het design is super mooi hier heeft Philips echt veel moeite ingestoken en dat kan je ook zien. vooral de oranje versie vind ik prachtig.
het design heeft ook veel grip dus hij slipt niet oppeens door je vingers.
accuduur is ook super gaat makkelijk een paar uur mee.

Geluidstest

- -= slecht
- = matig
. = gemiddeld
+= goed
++= uitstekend

Doel: kijken welke soorten muziek je het beste kan luisteren met deze speaker

Hoe: Ik heb meerdere soorten muziek geluistert met deze speaker. Ik heb twee speakers getest een oranje en een blauwe qwa geluid maakt het natuurlijk geen verschil maar we wouden kijken of er verschil zat per box (dat was niet het geval beide waren heel zuiver) en ik heb een collega gevraagd om deze test ook te doen en van onze beide resultaten heb ik een gemiddeld resultaat van gemaakt

resultaat:

soul +
trap ++
trance ++
klasiek ++

eindoordeel: uitstekende all round speaker ik ben er heel blij mee en ik gebruik hem elke zomer weer elke dag.
jammer dat metal en rock niet zo zuiver is maar als je hem daar niet voor koopt. heb je hier jaren plezier mee

Heb jij ook een Philips SoundShooter SBT30?

Ik heb de speaker vorig jaar gebruikt i.c.m. een tablet. Het is ideaal om het geluid van een tablet of laptop te boosten. Het beluisteren van films is daardoor veel aangenamer geworden dan met de ingebouwde speakers.

Het is een prima en compacte speaker en is geschikt voor op de achterbank als de kinderen een filmpje willen kijken. De accu gaat ook lekker lang mee. 10-14 uur kan hij volgens mij ook nog eens zonder problemen aan.
Ja klopt hopen dat hij nog veel meer jaren meegaat