Specificaties 6" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Acer Liquid S2 Zwart Review

melvinwstavast 31 juli 2016, 83 views

Acer Liquid S2 Zwart

een telefoon met een mooie design. mooi geluid echt van goeie kwaliteit. super helder en scherp full HD- scherm. maakt super mooie fotos en filmpjes. MAAR KOOP HEM NIET! acer is ook gestopt met de verkoop van deze telefoon omdat er vele dingen mis waren in uitgebreide review meer.

Pluspunten

• full hd scherm
  • prachtige haarscherpe fotos en videos
  • snel
  • mooi design
  • geluidskwalitiet

Minpunten

• te duur voor wat hij bied
  • speaker is wel wat aan de lage kant
  • acer apps
  • geen accessoires
  • sluit zich zelf soms af
  • achterkant bij dolby knopje word gloeiend heet
  • aansluitingen binnen in telefoon slecht gesoldeerd
  • acer is gestopt met de verkoop

de acer liquid s2, de eerste 2/3 maanden was ik er super blij mee. hij was nogal duur voor een wat onbekende telefoon maar hij is zo mooi en hij werkte in de eerste maanden best redelijk.
Ik ben echt een muziek liefhebber, overal waar ik heen ga hem ik muziek op daarom koos ik deze telefoon ook.
Hij heeft dolby speakers wat echt mooi klinkt het is zacht maar de kwaliteit is super, Je had ook een optie om zelf te kiezen hoe je muziek klonk, wat je belangrijker vond hoge tonen, lage tonen of bijvoorbeeld bas.

de scherm is ook super mooi heel helder en scherp voor een telefoon van twee jaar. hij deed goed mee met grote flagships en hij was ook heel mooi.
de foto's waren echt super haar scherp en super mooi, helaas heb ik geen foto`s meer voor een voorbeeld want de telefoon start niet meer op.
en hij was ook super snel , ik kon meerdere apps open laten staan en hij had er geen moeite mee om dit te doen.

Wil je een hoesje of screen protector, doe geen moeite om een te zoeken er zijn er geen en de gene die je hebt zijn slecht.

Je moet wel wennen aan de apps van acer, de muziek app die ik super veel gebruikte was waardeloos, ik had op me telefoon 120 liedjes staan deze app lied maar 6 zien. Ik heb op een gegeven moment maar vlc media speler gedownload want daar kon ik wel al mijn liedjes afspelen

Wat me wel opviel was dat vanaf het begin bij intensief gebruik of bij het opladen het dolby knopje heel heet werd soms zo heet dat je hem niet aan kon raken.
dit is wel een reden geweest waardoor de telefoon is gesneuveld. hij heeft namelijk mijn oplaadpunt kapot gemaakt, het draadje wat liep naar de batterij heeft hij doorgebrand, dit zagen we eerst niet pas toen iemand van een telefoon winkel de telefoon open maakte.
ze zouden kijken of ze reparatie materiaal ergens hadden maar ze wouden eerst kijken of er meer aan de hand was.
Mijn telefoon is blijkbaar zo heet geworden dat hij de batterij ook heeft beschadigd.
Dit viel onder de garantie van de telefoon dus ik heb acer verteld vertellen me ze dat het waarschijnlijk aan de gebruiker lag, terwijl op internet iedereen er last van had. Ik had de optie om te telefoon gratis te laten repareren maar als hij door de gebruiker kwam moest ik 180 euro betalen, dit was het geld echt niet waard dus ik heb een andere gekocht.

Nu is acer ook gestopt met de verkoop van deze telefoon en hebben ze ook geen support meer.

Dus als je hem nog ergens kan kopen doe het niet!!!

Heb jij ook een Acer Liquid S2 Zwart?