Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart Review

bahamapleister 30 juli 2016, laatste update op 12 augustus 2016, 688 views

Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart

Snelle en goedkope 2TB schijf. Kabel is standaard micro USB 3.0 kabel. Lengte USB-kabel is 45 cm. Resultaten ATTO Benchmark te vinden onder afbeeldingen. Zelfs kleinere bestanden worden vlot gelezen en geschreven (vanaf 256KB read/write 140 MB/s +).

Pluspunten

• Prijs (Bij aanschaf 97.80 bij Afuture)
  • Snelheid
  • Zeer compact

Minpunten

• Je zou 45 cm kort kunnen vinden voor een USB kabel

Mobiliteit Score: 5

Heb jij ook een Seagate Backup Plus Slim 2TB Zwart?

Fijn dat je iets verteld over deze usb-schijf :) , maar ik denk dat dit een standaard usb3.0 micro-usb stekker is.
Ha je hebt inderdaad gelijk. Ik loop een beetje achter zo te zien. Ik zal de review aanpassen.