Raijintek Triton 240mm AIO Review

Snorrenan 30 juli 2016, 230 views

Raijintek Triton 240mm AIO

Goed product, goede bouwkwaliteit, meer dan 25 graden koeler dan mijn bequiet purerock die door deze koeler werd vervangen.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Koelt goed
  • Goede fans meegeleverd
  • Kleirstof meegeleverd om de koelvloeistof te kleuren

Minpunten

• Kabels knikken snel
  • Kabel an pomp iets te lang voor mijn moederbord, waardoor het er een beetje onverzorgd uit ziet

Geluidsproductie (min) Score: 3
Geluidsproductie (max) Score: 3
Koelvermogen Score: 4

Heb jij ook een Raijintek Triton 240mm AIO?

Ik heb een vraagje. Ik heb precies dezelfde case als jij (NZXT S340 ga ik van uit), en nagenoeg hetzelfde moederbord (AsRock fatal1ty). Hoe is de geluidsproductie in deze case? Is deze meer of minder dan bijvoorbeeld een stock Intel koeler?
De geluidsproductie is meer dan met een stock koeler. De pomp is gemiddeld net wat luider dan de meeste fans en ik heb zo af en toe ook dat hij opeens extra veel geluid gaat maken, maar toen ik wat van de meegeleverde koelvloeistof toevoegde ging dat beter. Als je je pc zo stil mogelijk wil maken zou ik je eerder aanraden om een luchtkoeler te nemen, bijvoorbeeld een bequiet! PureRock, of een duurdere waterkoeler/custom water loop.
Waar is de review?
Doe maar ff normaal Daniel
Normaal is iig 1 alinea. Dit zijn alleen plus en minpunten. Dat maakt nog geen review.
Mij lijkt dat een site om producten te vergelijken het liefst zo veel mogelijk reviews heeft. Kwantiteit over kwaliteit. Er werden instructies gegeven om het kort en bondig te houden met de optie om het uitgebreid te doen. Ik heb besloten om het kort te houden omdat ik daar zin in heb. Ik verwacht dan niet dat ik dit soort reacties krijg, aangezien dit ook wat bijdraagt aan deze website. Desalniettemin begrijp ik wel uw standpunt.
Je hebt korte en lange reviews, niet iedereen hoeft een 8 pagina's lange review te schrijven.
Als je een lange review wilt lezen klik je hier: pricewatch: Raijintek Triton 240mm AIO en dan had je kunnen zien dat Foritan bv een lange review heeft geschreven.
Zeker niet. Maar minstens 50 woorden zou fijn zijn. Minstens. Ik maak ook geen lange reviews maar dit past nog op de spreekwoordelijke metaforische postzegel.
Nogmaals: Klik eens op de link die ik heb gegeven.
Je ziet dan een overzichtspagina van alle reviews met alleen de plus- en minpunten.
Als je snel van boven naar beneden scrolt kan je snel een beeld vormen van het product zonder dat je meteen een review van 10 pagina's hoeft door te spitten.
Dus een korte review waar alleen plus- en minpunten wordt gegeven heeft zeker toegevoegde waarde.

Wil je een uitgebreide review lezen dan kan je altijd nog op een review klikken.