Umi Super Aluminium, Goud, Grijs Review

wooley 29 juli 2016, laatste update op 17 juli 2017, 2 views

Umi Super Aluminium, Goud, Grijs (Product gekocht)

De beste smartfeun die ik ooit heb gekocht. voor 200 euro van medetweaker overgenomen

Pluspunten

• accu
  • prijs
  • snel opladen
  • prestaties
  • bouwkwaliteit

Minpunten

• gewicht
  • formaat
  • Camera
  • Software updates matig

De beste smartfeun die ik ooit heb gekocht.
voor 200 euro van medetweaker overgenomen,en iedere cent waard.
prestaties rond samsung S4/S5
Draai custom rom eragon voor beste ervaring.
Jammer dat software support van umi uit slecht is. Er is 7.0 maar batterij binnen 24 uur leeg. Onder 6.0 48 uur zelfs na 1 jaar gebruik.
Jammer dat er geen sources zijn vrijgegeven door umi zoals bij elephone p9000. (bijna zelfde hardware)
Camera valt tegen in het donker, of bij beweging.
Gps is bruikbaar. Heeft last van hoesje met magneetjes wat compass ontregeld.
Bouwkwaliteit bij mij zie ik inbranden /waas rondom scherm bij donker scherm. Valt niet op bij kleurrijke of witte achtergrond

Heb jij ook een Umi Super Aluminium, Goud, Grijs?