AMD Athlon 64 3200+ Boxed Review

spanx 14 oktober 2005, 314 views

AMD Athlon 64 3200+ Boxed

Pluspunten

• Laag energie verbruik (Cool 'n Quiet)
  • Perfecte thermische eigenschappen
  • "Outstanding performance"

Minpunten

• Geen negatieve dingen er over te zeggen

De AMD Athlon64 3200+ is uitmuntend.

In prijs en kwaliteit.

Door de geintegreerde geheugen controller komt echte performance pas los bij zware toepassingen/GameZ.

In combinatie met een MSI K8N Neo 2 Platinum met 2x 1Gb Kingston , in een woord:

"Geweldig"

Twijfel je tussen een 64 3200+ en een 64 3000+ zou ik voor de 3000 gaan als je twijfelt over het prijsverschil.

Dual Channel zou ik zeker gebruiken want dan komt de processor pas echt tot z'n recht!

Veel Game plezier!

Heb jij ook een AMD Athlon 64 3200+ Boxed?

Om welke core gaat het hier?