Specificaties 49" Ultra HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Panasonic Viera TX-49DX650 Zilver Review

fmeertensNewbie 22 juli 2016, 917 views

Panasonic Viera TX-49DX650 Zilver

uitstekend beeld,echte kleuren,prima Foka dealer

Pluspunten

• uitstekende kwaliteit
  • volop mogelijkheden
  • zeer fraai design mooi onderstel

Minpunten

• geluid kan wat beter

Heb deze Panasonic 13-07-2016 in bezit.
Met pixeldefecten geen ervaring
met inbrandgevoeligheid geen ervaring
Na diverse tv modellen van diverse merken en dealers te hebben gezien, is dit model gekocht bij Foka Rotterdam.
Waarom een Panasonic ? omdat het een merk is waar ik goede ervaringen mee heb en er toch anders uitziet dan de vele andere merken.
Panasonic heeft een zilveren rand,een fraai onderstel wat op twee manieren kan worden gemonteerd.
De beeldkwaliteit { scherpte, kleuren } is heel fraai, geen last van haperingen met snelle camera bewegingen.
De tv heeft volop mogelijkheden met internet { apps,netflix enz. enz.}
De beschrijving is kinderlijk eenvoudig , evenals het menu en de installatie.
Waarom gekocht bij Foka rotterdam, gastvrije ontvangst ontvangst, geen hijgende verkopers in je nek, je kan in alle rust kijken,kiezen, keuren.
Ik werd op al mijn wenken bediend door verkoper Quincy welke mij op al mijn vragen eerlijke en goede antwoorden gaf, zonder het duurste model aan te prijzen.
En daar hou ik van, ben bij Foka met de tv onder mijn arm met een goed gevoel weggegaan.
Mijn advies : nieuwe tv kopen ga kijken voor een Panasonic bij Foka .
Iedereen veel succes met je nieuwe Panasonic laad je adviseren bij Foka, ik ben geen verkoper, sta ook niet op provisie maar dit zijn mijn ervaringen bij Foka.
Erg jammer dat er bij veel andere zaken niet met je meegedacht wordt

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-49DX650 Zilver?