Specificaties 23,6" @ 1920x1080 (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster S24B150BL Zwart Review

gewoon_jasper 22 juli 2016, laatste update op 22 juli 2016, 124 views

Samsung Syncmaster S24B150BL Zwart

Dit is een goed product voor een redelijke prijs. De enige minpunten die ik ben tegen gekomen zijn dat hij niet verstelbaar is dus altijd een een beetje naar voren staat waardoor ze niet meer gelijk staan met mijn andere monitoren. En er kan ook geen monitor beugel aan.

Pluspunten

• mooie kleuren.
  • goede bouwkwaliteit.

Minpunten

• niet verstelbaar.
  • kan geen monitor beugel aan.

Dit is een mooie monitor voor een goede prijs. Je krijgt er een mooi uitziende monitor voor met een aparte achterkant. De achterkant is misschien een minpunt omdat er geen monitorbeugel aan past.

Een groot minpunt die ik ben tegen gekomen zijn dat hij niet verstelbaar is dus altijd een een beetje naar voren staat waardoor ze niet meer gelijk staan met mijn andere monitoren. En er kan ook geen monitor beugel aan waardoor je het ook niet kan verstellen.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster S24B150BL Zwart?