HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver

Specificaties 12" • 1920x1280 • 128GB • Win 10 Pro - Bekijk alle specificaties

HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver Review

Anoniem: 613071 21 juli 2016, laatste update op 27 juli 2016, 350 views

HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver

Mooie snelle laptop met mooi beeld en strak design

Pluspunten

• Slank
  • Super strak beeld
  • Mooi toetsenbord

Minpunten

• Geluid is matig
  • Batterij is niet heel goed
  • Weinig opties omboard

Ik heb de x2 nu een paar weken en het is echt een strakke laptop. Ik heb al veel films gekeken op de laptop en de beeldkwaliteit is super! Het geluid is daartegen iets minder. Dit had beter gemogen.

Met de i7 is de laptop wel super snel. Alles kan met de laptop gedaan worden. Maar ik vind hem als laptop ideaal. Als tablet niet zo. Ik hou zo ie zo niet van de Windows tab versie, maar die werkt ook niet ideaal. Bij het begin wachtwoord komt er bijvoorbeeld geen toetsenbord. Ook is Windows al meerdere malen vast gelopen.

De batterij gaat ongeveer 2,5 uur mee, wat ik aan de korte kant vind. Ook wordt de laptop warm na een film gekeken te hebben.

Het toetsenbord werkt wel heel goed, licht op bij het aanraken en is strak.

Er zit op de laptop een usb aansluiting, maar als je meer wilt moet je een adapter aansluiten. Erg onhandig. Een lan verbinding vind ik voor een zakelijk laptop minimaal.

Al met al een aanrader, met wat kleine minpunten.

Heb jij ook een HP Elite x2 1012 G1 (L5H02EA) Zilver?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.