Blackview BV5000 Zwart Review

Looner 20 juli 2016, 653 views

Blackview BV5000 Zwart

Veel te zwaar, veel te langzaam, het scherm breekt bij het minste of geringste, kleine kijkhoek (dus irritante kleurveranderingen), crasht regelmatig.

Pluspunten

• voelt solide aan (issie niet)
  • duel sim
  • accuduur
  • Aziatische schermvullende push ads.

Minpunten

• erg erg zwaar
  • scherm breekt door boos te kijken
  • kleine kijkhoek

Heb de telefoon nu 2 maand gehad, hij is gewoon erg traag vergeleken bij m`n vorige de Galaxy S4 die de geest had gegeven. Support op het forum is ook in slecht Engels en zonder dat ik iets aangepast heb krijg ik regelmatig schermvullende aziatische reclame voor m`n neus. (met m`n galaxy dus nooit last van en ik gebruik deze op exact dezelfde manier maar met meer frustraties door snelheid).

De youtube review waarin ze een spijker in een stuk hout slaan e.d. zou ik ook niet vertrouwen. De schermen van deze telefoons gaan stuk zodra je er ook maar iets te boos naar kijkt. Zie ook het forum waar je genoeg topics vind over gebroken schermen na slechts een klein valletje. Wederom de Galaxy van mij is erg vaak gevallen in goed 3 jaar gebruik, van stalen trappen afgestuiterd en weet ik veel wat meer, nooit een barst in het scherm. Deze valt van pak em beet een 40cm en ik kan het scherm afschrijven.

Ik zou dit merk en model niemand aanraden. Prijs/kwaliteit verhouding is totaal scheef. Hij loopt bij mij ook om de haverklap

Heb jij ook een Blackview BV5000 Zwart?

Dit is een zelf geimporteerd model, neem ik aan?
Ik kan deze smartphone niet vinden in Nederland via Google.
Verschrikkelijke telefoon, na de eerste keer vallen begon die soms uit het niets uit te vallen. Tweede valpartij (van 60cm) lag het scherm aan diggelen.. Ik snap niet dat dit bedrijf nog mag adverteren zoals ze nu doen, grootste oplichterij ooit.