Parrot Flower Power Green Review

Maarten60 16 juli 2016, 105 views

Parrot Flower Power Green

Idee is goed, kwaliteit product is slecht

Pluspunten

• Monitoren van je planten

Minpunten

• Gaan snel kapot
  • Slechte helpdesk

In de loop van de afgelopen 18 maanden 5 flower powers gekocht. In het begin was ik enthousiast, want je krijgt een beter inzicht in je planten. Met name de indicatie van vochtigheid en de bemesting is mooi om te volgen en gezond voor de plant. Helaas gaan ze snel kapot. Eerste na 14 maanden en de tweede al na 5 maanden. Gelukkig prima service van de webshops (mediamarkt en Amazone) die zonder enig probleem geld terug gaven.
De kapotte apparaten hebben mij twee dure planten gekost want het duurt even voordat je doorhebt dat ze niet meer werken. Als ze betrouwbaar zijn is het de (hoge) investering waard. Met de huidige kwaliteit niet. AFRADER.

Verder hebben ze een aparte vraagbaak voor planten. Helaas wordt daar totaal niet op gereageerd.

Ik heb ook een mail naar Flower Power gestuurd. Als ze reageren meld ik me weer.

Heb jij ook een Parrot Flower Power Green?