Logitech Wireless Touch K400 Plus (NL) Zwart Review
Prijs/Kwaliteit is dit echt een top toetsenbord. Als je iets goeds zoekt om je HTPC ofzo mee te besturen en niet al te veel wil uitgeven, kan ik deze zeker aanraden.
Pluspunten
Prijs Ligt goed in de hand Grote toetsen voor volume Lange batterijduur
Minpunten
Om navigatietoetsen (home, pgUP,...) te gebruiken moet je eerst FN indrukken. Ziet er misschien een tikje plastiekerig uit. (Maar is wel erg stevig) Pijltjes omhoog/omlaag zijn vrij klein.
Eindoordeel
Ik schrijf niet veel reviews, maar over dit toetsenbord wou ik toch even iets zeggen omdat ik hem echt zo goed vind voor het geld.
Ik gebruik hem dagelijks +- 30 min om films op te zetten of te surfen. Regelmatig vergeet ik ook de schuifknop uit te zetten en staat hij een ganse dag, of langer aan. De eerste set batterijen is na 7 maanden nog steeds niet leeg.
Door de gele muisknop linksboven, kan je muizen met je rechterhand en klikken met links, werkt super!
De touchpad heeft multitouch, scrollen met twee vingers is ook erg handig vanuit de luie zetel.
Wordt standaard herkend onder Linux (mint). (Windows werkt ook.)
De ontvanger en toetsenbord worden in mijn geval gewoon in dezelfde kamer gebruikt. (4m ver, zonder muren ertussen) Als ik dan de ontvanger achter de pc insteek, zodat hij weggestopt is, is het bereik wel wat minder en werkt hij soms net niet.
Mijn case heeft echter USB poorten aan de bovenkant en als ik die gebruik is het bereik prima. De ontvanger is ook zo klein dat hij absoluut niet opvalt.
Ook voor iets langere teksten op te typen (een mailtje ofzo) is het toetsenbord best geschikt. De toetsen hebben een normale grootte.
Ik gebruik hem dagelijks +- 30 min om films op te zetten of te surfen. Regelmatig vergeet ik ook de schuifknop uit te zetten en staat hij een ganse dag, of langer aan. De eerste set batterijen is na 7 maanden nog steeds niet leeg.
Door de gele muisknop linksboven, kan je muizen met je rechterhand en klikken met links, werkt super!
De touchpad heeft multitouch, scrollen met twee vingers is ook erg handig vanuit de luie zetel.
Wordt standaard herkend onder Linux (mint). (Windows werkt ook.)
De ontvanger en toetsenbord worden in mijn geval gewoon in dezelfde kamer gebruikt. (4m ver, zonder muren ertussen) Als ik dan de ontvanger achter de pc insteek, zodat hij weggestopt is, is het bereik wel wat minder en werkt hij soms net niet.
Mijn case heeft echter USB poorten aan de bovenkant en als ik die gebruik is het bereik prima. De ontvanger is ook zo klein dat hij absoluut niet opvalt.
Ook voor iets langere teksten op te typen (een mailtje ofzo) is het toetsenbord best geschikt. De toetsen hebben een normale grootte.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech Wireless Touch K400 Plus (NL) Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!