Specificaties 2,4" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 215 Single SIM Zwart Review

skunkopaat 14 juli 2016, 245 views

Nokia 215 Single SIM Zwart

Ik zocht een simpele telefoon met een muziekspeler en hardware toetsen. Deze telefoon is fijn, maar ik ga hem niet meer gebruiken door de slechte gesprekskwaliteit en het beperkt aantal SMS wat je op kan slaan.

Pluspunten

• klein
  • stevig
  • simpel
  • mini-jack
  • Lang batterij duur

Minpunten

• Kan maar een beperkt aantal SMS opslaan (30 ofzo)
  • slechte gesprekskwaliteit
  • onoverzichtelijke muziek lijst in speler

Een korte, simpele review, voor degenen die twijfelen om hem aan te schaffen, en wellicht wat vragen hebben.

Ik zocht een simpele telefoon met een muziekspeler en hardware toetsen.

Deze telefoon is fijn, maar ik ga hem niet meer gebruiken door de slechte gesprekskwaliteit en het beperkt aantal SMS wat je op kan slaan (terwijl ik een 2GB kaartje er in heb)

De Opera browser is fijn te gebruiken, en de basale Facebook app ook. Helaas geen whatsapp (als Facebook kan, moet whatsapp toch ook kunnen?)

De mini-jack is fijn, en levert best goede kwaliteit.

De camera is 0,3 megapixxel, dus verwacht er niet teveel van. Je kunt er wel een foto van je boodschappenlijstje ofzo van maken en het terug lezen.

De zaklamp er op is erg fijn. Dit heb ik vaak gebruikt, maar het is niet heel fel (zoals op de meeste smartphones)

Geen foto's in deze review, je krijgt enkel de telefoon, en het is gewoon een ouderwets uitziende 'dumb phone'. Je krijgt er een micro-USB lader bij van 350 mah, waarvan de kabel niet los kan.

Vragen? Brand los!

Heb jij ook een Nokia 215 Single SIM Zwart?