Specificaties 5,4" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

BlackBerry Priv Qwerty Zwart Review

aversluis 13 juli 2016, 372 views

BlackBerry Priv Qwerty Zwart

De beste telefoon die ik ooit gehad heb. Ik wilde er per se een fysiek toetsenbord en dit resulteert in een zeer groot bruikbaar scherm en vrijwel geen typefouten . Bovendien heeft hij een handige en zeer intu´tieve suggestiefunctie, waarbij je alleen over het toetsenbord hoeft te vegen.

Pluspunten

• Snel
  • Veilig
  • Handig

Minpunten

• Wordt een beetje warm, maar dat is in de winter best prettig

De beste telefoon die ik ooit gehad heb. Ik wilde er per se een met een fysiek toetsenbord en dit resulteert in een zeer groot bruikbaar scherm en vrijwel geen typefouten . Bovendien heeft hij een handige en zeer intu´tieve suggestiefunctie, waarbij je alleen over het toetsenbord hoeft te vegen.
De software is snel en reageert vlekkeloos. Er zit een handige overzichtsfunctie op, waarmee je snel tussen recente en minder recente apps kan switchen. Ik heb de laatste android versie en alle data staat veilig encrypted op het toestel. De batterij blijft bij mijn normaal gebruik de hele dag werken. Met een aparte QuickCharge 2.0 laad je bovendien razendsnel op.

Heb jij ook een BlackBerry Priv Qwerty Zwart?