Specificaties 24" @ 1920x1200 (WUXGA) (TN, 5ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 2443BW Zwart Review

Icefellow 1 september 2009, laatste update op 1 september 2009, 2.577 views

Samsung Syncmaster 2443BW Zwart

Pluspunten

• toen de monitor het deed werkte hij goed, jammer dat dat maar een maand duurde

Minpunten

• RMA afhandeling en reparatie bij samsung triest slecht.

Deze monitor heb ik 1 maand werkend gehad daarna kreeg hij een roze streep dwars door het beeld heen.
Monitor teruggestuurd naar samsung in mei, met de mededeling dat dit waarschijnlijk in 4-5 werkdagen opgelost zou zijn

na ANDERHALVE maand nog steeds geen bericht van samsung nam ik voor de zoveelste keer contact op
"ja we zitten nog op een onderdeel te wachten" gebeld met comserv waar de monitor in reparatie was (samsung kan/wil dit niet, en kan me ook geen nummer geven) comserv: uw monitor is langer dan een maand in reparatie want samsung kan een onderdeel niet leveren, we gaan over tot creditering.

vandaag op 1/9 heb ik nog steeds geen vervanged monitor of geld van samsung ontvangen, RMA klantenservice en algehele afhandeling van mijn monitor reparatie: SCHANDALIG SLECHT.
ik heb al 10 jaar met computers bestellingen en reparaties gewerkt maar samsung zet nieuwe standaarden in slechtheid qua afhandeling van haar RMA. onder het mom van procedures en dat word nu door iemand anders gedaan de klant van het kastje naar de muur sturen.

*edit* dit is dus geen specs review dit is al door anderen gedaan, dit is een ervaring review en wat ik aan deze monitor heb gehad. Ook belangrijk als je de monitor wil aanschaffen?

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 2443BW Zwart?

een latertje, maar ik zit op dit moment met precies hetzelfde probleem. Zit al vanaf half november op een nieuw scherm te wachten. Bij de klantenservice kan het ze allemaal niks schelen; ze zijn bot en zijn totaal niet bereid hun best te doen voor een klant. Mijn scherm wordt gecrediteerd, maar daar heb ik nu al een paar dagen niks over gehoord. Ik heb afgesproken binnen 2 werkdagen teruggebeld te worden, maar zit alweer ruim een week te wachten. Schandalig slechte service.
Dan ben ik dus niet de enige. Heb mijn huidige monitor voor de 4e (ja, vierde) keer terug gestuurd voor hetzelfde probleem. En de meneer die ik laatst aan de lijn kreeg was bij mij ook heel bot. Echt ongeloofelijk!

Weet wel dat dit het laatste Samsung product is die ik koop.
Tsja, ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit probleem herken. Ik krijg als het goed is een creditering van Samsung na 4 tripjes met mijn monitor via UPS naar het repaircenter.

Ik snap dat niet alles even lekker loopt maar serieus 4x om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat het toestel maar gecrediteerd moet worden?

Wel jammer want ik heb met hun producten an sich hele goede ervaringen. Goede prijs en in principe gewoon goede producten. Ook garantie was eerder prima bevallen, maar dit is wel zonde.

Ik denk dat deze review wellicht op de verkeerde plek staat maar wel vrij essentiele informatie als je producten koopt van een merk als je het mij vraagt.
Toch Samsung nog een keer bellen lijkt mij, ik heb ervaring met TV's die voor RMA terug moesten maar dit werd perfect afgehandeld en 1 keer een nieuwe TV binnen een week (6 dagen met een weekend er tussen) en 1 keer binnen 2 weken gerepareerde TV terug.

En zo uit je dak gaan in een post is natuurlijk wel makkelijk en lucht op, maar het is geen review. ;)
Wel raar dit. Ik heb een Samsung 24bw. RMA nodig kreeg binnen 5 dgn een gloednieuwe monitor. Dus waar dit over gaat?
precies zoals ik het heb beschreven, onderdeel (nieuw paneel) kon niet geleverd worden, kwamen ze na 30 dagen achter, over tot kreditering dat duurt nu ook weer ruim een maand.
al met al de hele procedure tot nu toe 3 maanden
denk dat dit eerder om een los staand geval gaat dan dat het gaat om een slecht beeldscherm qua constructie ik heb niet excessief veel klachten gezien over samsung producten. wel vervelend voor je natuurlijk.

maar dan nog is dit geen product review
Ik heb een RMA gehad en ben zeer goed geholpen...
Volgens mij is dit een producent review en niet een product review.
Maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk
producent maakt een product, dit was zo slecht afgehandeld dat ik er sterk aan denk om geen produkt meer van samsung te kopen