Microsoft Lumia 650 Zwart Review
De Lumia 650 (dual sim) 4G heb ik in gebruik genomen voor mijn werk. Een keer iets anders dan de standaard keuze, iPhone of Samsung. Een zeer degelijk toetsen met een fantastische uitstraling. Wees je bewust dat het soms iets langer duurt bij het laden van een app.
Pluspunten
Hoogwaardige uitstraling Integratie met Office apps Overzichtelijk besturingssysteem Prijs Twee simkaarten (privé en zakelijk)
Minpunten
Soms iets langer wachten op apps (film)camera is matig Geen fatsoenlijke VPN
Eindoordeel
Het gebruik van zakelijke toepassingen (waaronder Office) is optimaal. In een paar tikken inzicht in je bestanden met Onedrive of Onenote. De Office365 integratie is hierdoor extra krachtig te gebruiken. Alle benodigde apps zijn aanwezig in Windows 10. Heb nog geen 'serieuze' apps kunnen ontdekken die er niet op kunnen. Al met al een geslaagd model voor een zachte prijs!
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Microsoft Lumia 650 Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!