Kenu AirFrame+ Review

Valandin 8 juli 2016, 327 views

Kenu AirFrame+

Ik had nooit verwacht dat ik zo gelukkig kon worden met een telefoon-houder.

Pluspunten

• Geweldige kwaliteit
  • Klemmetjes worden niet lam
  • Makkelijk te bevestigen
  • Universeel voor vrijwel elke auto

Minpunten

• Duur in verhouding met chinese namaak.

Jaren lang heb ik elke paar weken of maanden een nieuwe houder aangeschaft voor mijn telefoons. Keer op keer lieten ze weer los, vielen ze, braken ze of gingen ze wel op een andere manier kapot.

Ik gebruik nu 1.5 jaar de Kenu AirFrame+ bijna dagelijks i.c.m. met een OnePlus One en nu de OnePlus 3 en de klemmetjes zijn nog net zo strak als eerst. Is er nog nooit afgevallen. Echt een topproduct van topkwaliteit. Ik kan hem iedereen aanraden.

Ook is de telefoon nog eens eenvoudig te bevestigen ook!

Heb jij ook een Kenu AirFrame+?

Klopt. Ik heb dat soort dingen zo vaak gekocht, maar die zijn na een paar keer je telefoon er in drukken alweer lam en breken een week later weer af. Uiteindelijk deze dus gekocht en nooit meer problemen gehad.

Zag dat hij bij Tweakers werd aangeraden in het vakantie topic. Had nog geen reviews, dus laat ik daarom even kort weten dat het wel het geld waard is.
Of anders deze:

Of valt hij ook al van ellende uit elkaar ? |:( |:(

[Reactie gewijzigd door Bass45 op 8 juli 2016 15:24]

Heb ik persoonlijk nog geen problemen mee gehad, maar misschien had je een ander model dan ik :) Ik vermoed eigenlijk dat deze Airframe gewoon van dezelfde band afkomt als de noname china modellen.
Ik vind het grote nadeel dat het tijdens de koudere dagen, wanneer je de verwarming aanzet, het ook je toestel zo een beetje laat koken van de hitte. Alle warme lucht blaast er tegenaan.