LG 55EG910V Zwart - Reviews

Specificaties 55" • Full HD • 3D OLED • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

LG 55EG910V Zwart Review

WumpNewbie 1 juli 2016, laatste update op 1 juli 2016, 532 views

LG 55EG910V Zwart

SUBLIEM, zoekend naar een vervanger van mijn plasma tv is de OLED 55EG910V echt D E vervanger voor plasma, schitterende kleuren, fantastisch beeld, prima geluid, gebogen scherm geeft meer diepte, ook van opzij; kan alleen maar zeggen: zoek niet langer, koop een OLED

Pluspunten

• uitstekend beeld
  • prima geluid
  • echt puur kijkgenot

Minpunten

• geen minpunten

Mijn schoonzoons waren jaloers toen ze bij mij de OLED tv zagen spelen, zo scherp, zulke mooie kleuren, prima geluid. Dus voor beide ook maar Oled gekocht bij Plasmavisie in Barneveld, de goedkoopste in Nederland en ook een betrouwbare zaak die ik via internet heb leren kennen. Kan čn de zaak čn de Oled warm aanbevelen.

Heb jij ook een LG 55EG910V Zwart?