Specificaties Kunststof Accessoiretas - Bekijk alle specificaties

SP GoPro SP POV Case Elite - Large Zwart Review

H0ppie 1 juli 2016, 126 views

SP GoPro SP POV Case Elite - Large Zwart

Een mooie case voor je accessoires van je action cam. Zelf gebruik ik hem voor mijn GoPro, maar schat in dat het voor een Denver ook wel zou moeten passen. Deze case heeft weliswaar ruimte voor twee action cams. Prima kwaliteit.

Pluspunten

• Stevige case
  • Genoeg (multifunctionele) vakken
  • Mooie grote case voor beginners

Minpunten

• Omvang t.o.v. mobiliteit

Een mooie case voor je accessoires van je action cam. Zelf gebruik ik hem voor mijn GoPro, maar schat in dat het voor een Denver ook wel zou moeten passen. Deze case heeft weliswaar ruimte voor twee action cams, maar als je die niet hebt kun je dat vakje mooi gebruiken voor je thumbscrews en armspjes van je pivot. Verder kan in het grote vak mooi je monopod/stick. Helaas is er te weinig ruimte om je chest mount in kwijt te kunnen.

Daarnaast kun je ook nog mooi makkelijk je SD-kaartjes opbergen in de kleine gleufjes, hoef je die niet los bij je te houden.

Het netje in de deksel is een mooie plek voor het opbergen van je oplaadkabels. Aan de voorkant van het netje zit een rits, mooie opbergplek voor een SD-kaart us o.i.d.

Aangezien de case een hardere cover heeft, kan hij tegen een stootje. Omdat ie stevig is, kan het dichtdoen met een goedgevulde case wat lastig gaan omdat de rits dan wat scheef gaat. Keer openritsen en dan de deksel goed recht dichtdoen en dan moet het wel lukken.

De omvang kan soms wat irritant zijn als je hem mee onderweg neemt, een tas is daarom bijna noodzakelijk. Wat daarom mogelijk is, is om een karabijnhaak aan het lusje te hangen.

Heb jij ook een SP GoPro SP POV Case Elite - Large Zwart?