Specificaties WiFi-AC (5GHz) max. 1,167Gbps met USB 3.0 - Bekijk alle specificaties

TP-Link Archer T4U Review

[Remmes] 29 juni 2016, laatste update op 30 juni 2016, 165 views

TP-Link Archer T4U

Goed product, netjes geprijsd, doet wat het moet doen.

Pluspunten

• Goed ontvangst
  • Redelijk geprijsd
  • 1 meter USB 3 kabel
  • USB 3

Minpunten

• lengte (9cm)
  • Los dopje
  • Glanzend zwart

Hierbij een niet al te uitgebreid review, maar toch wat informatie:

Product zit mooi verpakt in schuim, en heeft ook nog eens plastic om zich heen (begrijpelijk want de zwarte piano lak is een afdruk magneet)

De doos ziet er anders uit dan op Tweakers word afgebeeld, en in vorige reviews spreekt men over "Windows only", maar sinds 25-3-2015 heeft de T4U ook Mac drivers, en ook op de doos die ik heb staat netjes "Mac Support"

In de doos zit niet veel bijzonders, een aantal "quick installation guides", een full size onderzetter.. ik bedoel CD, en natuurlijk de USB kabel, en T4U adapter.

De T4U kan zowel 2.4, als 5GHz ontvangen, ik krijg de volle snelheid die mijn provider levert (50up/down)

De drivers had ik al gedownload voordat ik de T4U in gebruik nam, installatie moest via "Computer Management" gaan, dit is dus binnen 10 seconden gebeurd als je weet hoe en wat.

Toch heb ik een paar opmerkingen, zo is de T4U best lang (~9cm), en ook is het dopje niet vast te maken vanwege de vorm. (Alhoewel de T4U dus lang is krijg je er een USB 3 kabel bij van 1 meter, wat het dus makkelijker maakt om de adapter weg te stoppen.)
Ook is de groene LED niet uit te zetten.

Heb jij ook een TP-Link Archer T4U?