Logitech Harmony Ultimate Hub Review

spawn666 29 juni 2016, 504 views

Logitech Harmony Ultimate Hub

Een miskoop, traag, oncomfortabel in gebruik en in een rijke home-automation omgeving volledig waardeloos door de begrenzing op aantal toe te voegen apparaten.

Pluspunten

• Voldoende bekijk en uit te breiden met IR extenders
  • Strak design

Minpunten

• Begrenst tot 10 apparaten
  • Trage reactie tijd bij normaal gebruik
  • Software gebruikt verplicht silverlight

Configuratie Score: 1
Nu meer dan een jaar in bezit maar gebruik is niet bijzonder handig of comfortabel.
Iedere keer als de app gestart word op mijn iPhone moet ik eerst wachten tot de configuratie opgehaald is. Ook kwam ik er al snel achter dat het woord "Ultimate" eigelijk beter weggelaten kan worden van dit apparaat gezien je maar maximaal 10 apparaten mag toevoegen. Dit lijkt veel maar als je berekend dat iedere sonos speaker of iedere wifi lamp als een apparaat gezien word ben je als snel klaar. Dusssss.....voor mij werd dit apparaat al snel nutteloos. De begrenzing is vermoedelijk een verkoop strategie wat ik best vies vind. Ik gebruik het steeds minder en minder omdat het gewoon niet fijn of snel functioneert. Een miskoop geweest in mijn ogen.

Heb jij ook een Logitech Harmony Ultimate Hub?