Specificaties zonder lcd-scherm - Bekijk alle specificaties

NZXT Grid Ten Port Fan Hub Review

Erikv8power 27 juni 2016, 429 views

NZXT Grid Ten Port Fan Hub

Fijn apparaat! Ik kwam fan aansluitingen te kort op mijn moederbord, deze Grid heeft het opgelost. Handig weg te werken d.m.v. een klittenband achtige tape. Ik heb er 3 fans op aangesloten en functioneert perfect, ik weet niet of dit met 10 fans nog zo is.

Pluspunten

• Klein
  • Handig weg te werken
  • Veel aansluitingen

Minpunten

• 3-pins connectoren
  • Relatief dik
  • Geen fan-control

Features Score: 3
Kwaliteit Score: 3
Ik ontdekte pas de NZXT Grid toen ik er achter kwam dat ik een paar fan aansluitingen te kort kwam. Ik wou niet te veel uitgeven dus kwam uit bij de NZXT Grid, een handige tool voor het vergroten van het aantal aan te sluiten fans.

De NZXT Grid koste mij 15,-. Voor dat geld krijg je een kleine hub met een klittenband tape waarbij de je de Grid makkelijk weg kan werken achter je moederbord mocht je de Grid uit het zicht willen, alhoewel het geen lelijk ding is. Er zitten 3 witte leds in die toch voor een leuke uitstraling zorgen.

Het aansluiten gaat zeer eenvoudig, al is het inpluggen van de fans wel wat lastiger, de aansluitingen zijn erg nauw, zo nauw zelfs dat het verwijderen van de fans wel erg lastig gaat. Je moet oppassen dat je bij het verwijderen niet te veel kracht zet zodat je de fans niet molesteert!

De Grid beschikt niet over fan-control, dat is opzicht jammer, maar vergefelijk als je nagaat dat je voor 15,- 10 fans in kan pluggen. Ik heb er 3 fans op aangesloten en hij werkt perfect, ik weet niet of dat nog zo is op het moment dat hij maximaal wordt benut.

Heb jij ook een NZXT Grid Ten Port Fan Hub?