LG GP57EW40 Review

HeTweak 27 juni 2016, 341 views

LG GP57EW40

Dit is een prima product voor een aardige prijs.

Pluspunten

• bootable via USB boot

Minpunten

• geen

Leessnelheid Score: 4
Deze gekocht om Linux Mint Cinnamon op een paar oude computers te zetten via USB boot. Dus de PC opstarten via het BIOS bootmenu (F11 in mijn geval) en dat werkte als een trein (geen sneltrein uiteraard). Deze PC's waren zo oud, dat ze zelfs nog geen 64-bit zijn. Het verbaasde me zelfs een beetje, dat het zo goed werkte. Verder werkt deze externe drive gewoon goed, een mooi alternatief voor de veelal niet meer ingebouwde optische drives en dat voor een zeer schappelijke prijs.

Heb jij ook een LG GP57EW40?