Specificaties Tower/desktop met Ci7-6700 en 12GB ram - Bekijk alle specificaties

HP Envy 750-200nd Review

rmuije 25 juni 2016, laatste update op 25 juni 2016, 798 views

HP Envy 750-200nd

Stille en snelle desktop PC van HP. Goede hardware. Mooie compacte vormgeving.

Pluspunten

• Stil
  • Hardware
  • Snel
  • Design
  • SSD schijf voor windows

Minpunten

• Geen

Features Score: 5
Ik heb deze desktop PC nu een paar dagen in huis. Ik heb een uitvoering met 16GB DDR RAM en een SSD van 128GB.

De laatste heb ik zojuist vervangen voor een Samsung Evo 850 van 500GB. De SSD´s zijn de laatste tijd sterk in prijs gedaald. Na jaren een vervent HP gebruiker te zijn, is de conclussie dat de Envy 750 nauwelijks aanwezig is. Hij is stil daar de ventilators niet hoorbaar zijn. Daarbij biedt de combinatie van een 6e generatie Intel I7 processor, 16GB aan DDR RAM en SSD Windows schijf een groots computer beleving.

Deze HP envy is voor office gebruik waanzinnig snel. Opstarten is seconden werk net als dat geld voor het opstarten van programma´s. Ik heb deze incombinatie met een HP IPS/LED monitor 27´´vx met een snelle response tijd van 7 ms. Ik wilde niet wachten met de aanscahf en is de prijs met 1299 (nog) aan de hoge kant voor alleen de PC unit.

Heb jij ook een HP Envy 750-200nd?