Specificaties Soundbar met subwoofer - Bekijk alle specificaties

Samsung HW-J355 Review

cassanov99 23 juni 2016, laatste update op 23 juni 2016, 1.731 views

Samsung HW-J355

Deze set nu 2 weken in huis en hij bevalt heel erg goed! Connectie via bluetooth is makkelijk, zowel iphone als android koppelen is simpel en werkt goed. Het ontvangen geluid via bluetooth(sound share) is PCM en klinkt zeer goed, de BASS is wel aanwezig ;). Super koop!

Pluspunten

• Goed geluid bij muziek en surround
  • Geen audio kabel naar tv nodig
  • Goede subwoofer
  • DTS en Dolby Digital 2.1 inch
  • Standby and Wakeup functie

Minpunten

• Soundbar trekt stof aan.

Geluidskwaliteit Score: 4
Deze set nu 2 weken in huis en hij bevalt heel erg goed!

Connectie via bluetooth is makkelijk, zowel iphone als android koppelen is simpel en werkt goed, via elke geluids app op je telefoon kun je dan muziek via bluetooth streamen naar de soundbar.

Een app om de soundbar remote te bedienen is er alleen voor android, wat mij betreft geen probleem, hier maak je eigenlijk geen gebruik van.

De soundbar gaat (indien ingesteld) automatisch naar standby, uit de standby stand kan hij automatisch gehaald worden(indien ingesteld) door via bluetooth verbinding te maken met de soundbar via je telefoon/tv, dit werkt heel goed(misschien 2 seconden voordat je geluid hoort).

Het ontvangen geluid via bluetooth(soundshare) is PCM(gedecodeerd geluid) en wordt dus door de tv ongecomprimeerd aangeleverd. Het geluid klinkt heel goed, maar de BASS is default wel goed aanwezig, maar kan naar wensen aangepast worden.

Ik heb mijn RPI middels hdmi op de tv aangesloten en via soundshare geeft hij dus het DTS/Dolby Digital geluid ongedecodeerd door.

Doordat ik de soundbar via bluetooth(sound share) aangesloten heb op mijn Samsung F6740 TV, is de soundbar afstandsbediening ook niet meer nodig.

Ik had hem eerst aangesloten via spdif, maar dan gaat het geluid van mijn tv niet automatisch uit en hoorde ik dus een echoooooo, tenzij ik het tv geluid uit zet. Tevens kreeg ik op één of andere manier hiervan het dolby geluid niet goed voor elkaar, klonk heel schel.

Ik heb de soundsbar bij de MM vergeleken met andere soundbars en deze overtrof dezelfde prijs klasse en was gelijk waardig aan duurdere soundbars die er stonden, ik heb niet alle merken genoteerd ;)

Verwacht geen 5.1 geluid, dat kan ook niet omdat je rear speakers mist.

Qua stof is dit een ware schoonmaak machine voor het huis, hij trekt alles naar zich toe, 2x in de week de stofzuiger er dus overheen ;)

Maar met al een goed koop voor een zeer zacht prijsje.

Heb jij ook een Samsung HW-J355?