HP Officejet Pro 8730 AiO Review

rmuije 20 juni 2016, 356 views

HP Officejet Pro 8730 AiO

Uitstekende All in One. Print documenten als een laser, mooi en doordacht ontwerp. Grote verbetering in vergelijking tot zijn voorgangers.

Pluspunten

• Scan en print snelheid
  • Redelijk stil
  • Software
  • Opvang van geprinte documenten
  • Design

Minpunten

• Nieuwe type HP953 catridges.
  • Prijs catridges

Scansnelheid Score: 5
Scankwaliteit Score: 5
Afdruksnelheid Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 5
Drivers en stabiliteit Score: 5
Inktverbruik Score: 4
Heb deze HP Officejet via Amazon gekocht. Ik kan stellen dat deze multifuntion een grote vooruitgang is ten opzichte vanHP 8600 serie. Hij is met alles snel, met opstarten en met name met scannen. Dubbelzijdig drukken en scannen gaat terwijl een document naar binnen wordt getrokken, nu in één keer . Ook doet deze HP zijn werk een suk stiller als zijn Officejet voorgangers. De printkwaliteit doet niet onder als die van een laser printer, teksten worden super scherp geprint. Fijn is dat gedrukte documenten in het apparaat zelf blijven liggen. De software voor instellingen is uitgebreid en zeer overzichtelijk, alhoewel ik dat al gewend was van HP.

Ook ziet het apparaat er nog eens goed uit. Ik ben zeer tevreden met deze Officejet.

Heb jij ook een HP Officejet Pro 8730 AiO?