HTC P4350 Zwart Review

N1ckk 23 augustus 2009, laatste update op 8 december 2009, 381 views

HTC P4350 Zwart

Pluspunten

• Touchscreen (redelijk)
  • QWERTY toetsenbord
  • Zeer redelijke accuduur
  • WiFi
  • Ook een vierpunt toest

Minpunten

• Geen HSDPA
  • WM 6.1 draaide niet erg stabiel op het toestel
  • Stylus is niet al te groot in vergelijking met Samsung toestellen bijv.

Een zeer mooi toestel wat zich kenmerkt aan de relatieve stabiliteit van het systeem wat ik zelf persoonlijk niet had verwacht. Dit toestel heb ik ong. anderhalf jaar in gebruik gehad en is me 'opzich' altijd wel bevallen op één heel belangrijk (ineens) punt voor mij. Namelijk dat het toestel slechts een GPRS ondersteuning heeft.

Voor de rest heeft het toestel nog wel een uitschuifbaar toetsenbord, touchscreen, WiFi, Bluetooth (A2DP), 2MP camera (die de wensen overliet), een stylus die geïntegreerd weggewerkt is in het toestel zelf en niet te vergeten het toestel draait van zichzelf uit op Windows Mobile 5 wat voor de één een voordeel is en voor de ander misschien wel een groot nadeel. Ik had er zelf in ieder geval nooit echt zware problemen mee op een paar kleine crashes na dan.

Wat wel leuk is om apart te melden is dat de accu het redelijk tot goed doet voor een smartphone, bij intensief gebruik moet je hem wel elke dag/om de 2 dagen opladen maar als je hem rustig gebruikt gaat hij wel 4 dagen mee! Uitgaand wel dat zaken als WiFi, Bluetooth etc. uitstaan.

Zeker geen miskoop geweest en werkt nog steeds, ik heb hem namelijk doorverkocht aan een vriend. En ik ben zelf over gegaan destijds op een Apple iPhone 3G die nog steeds op de dag van schrijven nog prima bevalt!

Heb jij ook een HTC P4350 Zwart?