Specificaties 650W (80 Plus Gold), volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Corsair RM650i Review

marcmeide 17 juni 2016, laatste update op 12 mei 2017, 335 views

Corsair RM650i

Deze voeding heb ik gekocht voor twee redenen, het is een goede voeding, en voor Corsair Link. Ten eerste; De voeding is hardstikke goed, de fan is echt enorm stil, als die al aan gaat. en Corsair link, Zie update in uitgebreide review!

Pluspunten

• Modulair
  • Luxe verpakking
  • Cables zijn gesleeved (met capacitors voor betere performance)
  • 0rpm fan en anders enorm stil

Minpunten

• geen

Prestaties en stabiliteit Score: 4
Aansluitingen Score: 5
Uitrusting Score: 5
Koelvermogen Score: 5
en Corsair link, ja... op dit moment (versie 4.2.3.41) is compleet waardeloos, gebruikt afentoe om onverklaarbare reden 25%CPU (1core van mijn 6600K) en loopt constant vast. Ik hoop echt heel erg dat de software nog goed verbeterd wordt want dit is volledig waardeloos.

Als je een goede voeding wilt, en niets geeft om corsair link, koop dan een RMX serie, als je corsair link wilt gebruiken, denk er dan nog eens goed over na zoek reviews van de huidige versie.

UPDATE:
Na maanden Corsair link niet gebruikt te hebben dacht ik het nog eens een kans te geven. De huidige versie (4.6.0.86) werkt voor mij echt fantastisch. Op dit moment ben ik nog geen bugs tegen gekomen en je hebt controle over of je de PSU single of multi rail wilt laten werken en je kan de fancurve van de PSU zelf instellen. Bij deze dan ook een update van 4 naar 5 sterren!

Heb jij ook een Corsair RM650i?