Sony Bravia KD-43X8305C Zwart Review

piet snot 16 juni 2016, laatste update op 16 juni 2016, 740 views

Sony Bravia KD-43X8305C Zwart

Ik heb deze tv nu circa 6 weken. Tot nu toe ben ik erg tevreden ermee

Pluspunten

• 4k resolutie, mooi, scherp
  • android
  • vele aansluitingen

Minpunten

• geluidskwaliteit speakers

Ik heb deze tv nu circa 6 weken. Tot nu toe ben ik erg tevreden ermee. Ik heb tot op heden geen last van bugs in android bijvoorbeeld. De beeldkwaliteit is mooi en scherp, het geluid kom wat beter, maar dat is op te lossen via mijn marantz reciever gelukkig, en qua aansluitingen is het een topapparaat. ook het feit dat ik kodi kan draaien als mediaplayer en direct kan streamen vanaf mijn synology nas is erg prettig. de mediaplayer is zelfs snel genoeg voor 4k content!

Heb jij ook een Sony Bravia KD-43X8305C Zwart?