Specificaties 55" Full HD 3D LCD TV met 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Philips 55" Zilver Review

migros 15 juni 2016, 142 views

Philips 55" Zilver

Design is echt om te smullen, zeer plat en zeer scherp. Vooral op de muur hangt ie heel mooi. Dat ambilight is 1 grote farce. elke keer als ik het gebruik heb ik het gevoel alsof ik gewoon elektriciteit aan het verspillen ben. Geluid sucks.

Pluspunten

• Mooi design
  • Goed reagerende afstandsbediening
  • Zeer scherp beeld
  • Kodi werkt zeer goed op de smart tv

Minpunten

• Soms traag van begrip
  • typen met de afstandsbediening is een hel
  • aansluiten van externe geluidsbronnen lukt gewoon niet

TV gekocht met verlenging van gsm abonnement maar dit terzijde. De tv werkt zeer goed. Ik heb de tv aangesloten op iptv en dit werkt perfect. He geluid is alleen wel heel erg blikkerig, ik heb de tv opgehangen.

Aansluiten van mijn goedkope soundbar lukt gewoon niet, geen enkele mogelijkheid om echt aan te sluiten, blijkbaar moet je geen soundbar met een rode en witte tulp aansluiting kopen en op deze tv aansluiten (zie mijn vragen op het Philips tv forum).

Via wifi aansluiten gaat als een trein. Ik heb de smarttv-mogelijkheden nog niet volledig uitgeprobeerd. Er zit wel een volwaardige Androidbesturingssysteem op, 5.1 dacht ik. De bleutooth is 1 grote farce, nooit gewerkt en zal ook nooit werken denk ik. Elke keer probeert ie de gsm van de buren aan te sluiten, althans die melding zie ik elke keer op de tv verschijnen. De bleutooth uitzetten lukt niet, want ik kan het in de instellingen niet vinden.

De Phillips Hue is een leuke gimmick maar absolute onzin. Nooit gebruikt en zal het ook nooit gebruiken.

3D is mooi, je krijgt er ook 2 brillen bij maar ik heb nog geen film of kanaal gezien met 3D. Al 2 keer Avatar op tv voorbij zien komen en allebei de keren werd dit niet in 3D uitgezonden. Jammer.

Ik krijg ook regelmatig software updates, tot nu toe al 3 gehad in 6 maanden.

Heb jij ook een Philips 55" Zilver?