Tweakers zegt: 8,5

Microsoft Lumia 950 Zwart Review

rochieh 15 juni 2016, 362 views

Microsoft Lumia 950 Zwart

Licht, niet te groot en lekker snel.

Pluspunten

• Camera (20 mp)
  • Snelheid
  • Continuum
  • 3 led flits
  • Formaat (niet te groot niet te klein)
  • Camera knop
  • Windows 10 mobile
  • Geluid (bij bijv afspelen van muziek)

Minpunten

• Scherm kan niet heel goed tegen vallen
  • Nog niet heel veel apps in de store (komt nog allemaal)

Dit is lichte, een hele snelle telefoon (3gb) met genoeg interne opslag (32gb) en een goede camera (20mp) voor de perfecte foto's. Het scherm is heel fijn in gebruik en er zijn 4 microfoons aanwezig (geen idee hoezo zoveel) wat misschen wel handig kan zijn. De boxjes vervormen het geluid zo goed als niet (dus geen blikkerig geluid) wat heel fijn is dus je kan lekker muziek luisteren. Alleen de Irisscanner voor je mobiel te unlocken heb ik nog niet zo'n goede ervaring mee want het werkt niet altijd even goed (misschien komt het omdat ik een bril draag) Het is leuk bedacht maar of het het goed gaat doen in de toekomst, nee denk het niet.

Heb jij ook een Microsoft Lumia 950 Zwart?

Meer advertenties

Hoezo kan het scherm niet goed tegen vallen? Heb je dat uitgeprobeerd? Waarom is dit een minpunt, aangezien ik denk dat dit voor vrijwel alle telefoons geldt?

Die microfoons worden gebruikt voor betere kwaliteit geluidsopnames tijdens bijv. filmen. Vaak is het filmen van bijv. een concert (met hard geluid) niet om aan te horen en zijn alleen de beelden leuk - terwijl juist het geluid van het concert het belangrijkst is.
Nouja mijn hond die sprong op de bank waar op dat moment mn telefoon lag en toen viel mijn telefoon op de grond en het scherm was meteen kapot. en dat hadden meerdere mensen (door het vallen ook kapot ging) die ik ken en die deze telefoon ook hebben.
Da's heel zonde, maar lijkt mij gewoon een ongelukkige val. Telefoon X valt 5 meter op de straat en stuitert na; enkel wat krasjes. Dezelfde telefoon valt van bed en het scherm is aan diggelen.

Ga je 'm laten repareren? Misschien kan je verzekeringsmaatschappij (of tussenpersoon) iets regelen? (tip: huisdieren vallen meestal niet onder de verzekering).

Als 'ie gerepareerd is, zou ik er gelijk een glazen (hard plastic) screenprotector op plaatsen en een stevige case die over de randen van 't scherm heen gaat :)
Heb hem al laten repareren door de verzekering en op de dag dat mijn mobiel viel kwam al die screenprotector binnen maar verder vben ik wel tevreden over deze telefoon en de case kwam op de dag binnen toen ik mijn telefooon ook weer terug kreeg.