Asus A555LB-DM348H Review

rochieh 15 juni 2016, 125 views

Asus A555LB-DM348H

Hij is licht, snel en makkelijk mee te nemen alleen het nadeel is dat er weinig opslag is.

Pluspunten

• Ondersteund windows 10
  • Goed geluid
  • SSD
  • Toetsenbord
  • Beeldscherm reflecteerd niet
  • CD speler (ik speel regelmatig nog oudemuziek af die ik op cd heb)
  • Fijn touchpad

Minpunten

• 256GB SSD
  • Word traag als de accu richting leeg gaat
  • Niet heel erg goede kwaliteit qua bouw
  • Heel groot blok als stekker
  • Korte kabel

Het is een lichte laptop met best wel goede eigenschappen zoals een i7 processor en een SSD. Zoals ik al zei bij de SSD is dat hij een beetje klein is (256 GB) maar voor een aantal mensen is dat groot genoeg. Wat bijna niet meer voorkomt is een cd speler maar die zit nog wel in deze laptop wat best wel veel voordelen kan geven als je bijvoorbeeld nog heel veel muziek op een cd hebt staan.

De boxen maken goed geluid en de laptop wordt niet echt heel warm. Maar hij is niet heel robuust. Bij mij heb ik hem al een paar keer op moeten sturen naar ASUS bijvoorbeeld omdat het beeldscherm los ging aan de boven kant, waarna ik met asus had gebeld en die hadden hem gratis gerepareerd.

Heb jij ook een Asus A555LB-DM348H?