Specificaties 16GB USB 3.0-stick (0,634 per GB) - Bekijk alle specificaties

Kingston HyperX FURY 16GB Rood Review

swampy 12 juni 2016, laatste update op 13 juni 2016, 356 views

Kingston HyperX FURY 16GB Rood

Het kopieren van filmpjes of andere grote data is geen pijn meer. Met deze snelheden heb je geen extra kop koffie nodig.

Pluspunten

• Snel

Minpunten

• Onhandig Dopje

USB drives, wie heeft er niet een paar liggen maar na een tijdje wordt je wel erg moe dat het weer met maximaal 10Mbyte schrijft en je wilt een paar films naar je media speler krijgen. Je kan beter een kopje koffie zetten die duurt wel even.

Daarom dus deze gekocht. Hij was niet al te duur om even te testen of een snelle USB stick de moeite waard is. En 16Gbyte is genoeg voor nu.

Gewoon getest onder windows 10 en usb 3.0 was hij al aardig rap. Rondt de 50Mbyte voor het kopieren van een paar oude filmpjes van toneel. Lekker,

Maar omdat we tweakers zijn heb ik hem ook maar even getest met wat software. Om gewoon inzicht te krijgen hoeveel beter hij is dan een goedkope usb sleutel van de albert hein.

HDTune Test Data:

Dat ziet er al een stuk beter uit. Geen dipjes gewoon goede performance.

HDTach Test Data:

En alweer performance waarop je mag hopen.

In kort, deze usb sticks, verkrijgbaar op dit moment 12 Juni 2016 tot 256Gbyte zijn heerlijk snel. Even een filmpje meenemen is een stuk leuker als je niet een extra koffie kan drinken terwijl het kopieert!

Aanrader. Aangezien ik hem pas een paar dagen bezit zeg ik niets over betrouwbaarheid.

Oeps bijna Crystalmark vergeten. Nu ja hierbij ingevoegd.

In kort een zeer rappe USB stick.

Heb jij ook een Kingston HyperX FURY 16GB Rood?

Dat ziet er al een stuk beter uit. ik vind van niet (de plaatjes werken niet) ;) ;) ;)