Specificaties 65" Ultra HD LCD TV met HDR en 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Philips 65PUS8601 Zwart Review

usr01496 11 juni 2016, laatste update op 8 september 2016, 647 views

Philips 65PUS8601 Zwart

Hele mooie TV met een fabuleuze beeldkwaliteit. Alleen is dit product nog niet AF! 3 maanden in gebruik en na een maand al omgeruild voor een nieuw exemplaar. Nu, na 3 maanden ben ik er klaar mee, TV werkt gewoon niet goed. Zie uitgebreide review.

Pluspunten

• Fabuleuze beeldkwaliteit
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Software aansturing TV zeer slecht
  • Ondersteuning Philips onder de maat
  • Slechte afstandsbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 5
TV had nog niet op de markt moeten komen, product is nog niet AF
Tja, op basis van mijn eerdere ervaring met Philips TV's, ook met Ambilight de 65PUS8601 met 4-zijdige Ambilight aangeschaft. Een schitterend apparaat om te zien met een fabuleus beeld. Alleen de software (aansturing) is een absolute ramp. De TV is op 15 maart afgeleverd maar door de vele foutmeldingen echt van allerlei aard viel er niet mee te leven. Apps installeerden niet of juist wel maar waren daarna niet meer te vinden. De ene keer werden de 2 CI+ module wel herkend en de andere keer weer niet. Kijken naar NPO 1 met het geluid van NPO 2, heel interessant maar niet leuk. Soms reageerde de TV nergens meer op en uitzetten kon alleen nog door de stekker eruit te halen en ga zo maar door. Op 18 april de TV omgeruild voor een geheel nieuw exemplaar en aanvankelijk ging de eerste dagen alles goed. Na enkele dagen echter weer de eerste foutmelding enz.... zo'n beetje om de 3 dagen de stekker eruit om de TV weer geheel te "resetten". Winkelier waar ik de TV heb aangeschaft werd er ook niet goed van en helpt waar hij kan maar van Philips krijgen we echt onvoldoende ondersteuning als men al reageert. Belangrijke beslissingen worden in CHINA genomen, het is allemaal geen Nederland meer. Nu, op 10-06-2016, ben ik er helemaal klaar mee en wil mijn geld terug. TV in de verpakking gedaan en staat klaar om door de leverancier opgehaald te worden. We wachten op bericht van Philips. Woensdag 22-06-2016 bericht van Philips dat zij de TV gaan crediteren. Hoop dat de leverancier nu snel het geld op onze rekening stort. Inmiddels een ander merk TV uitgezocht en geleverd op 8 juli 2016, met evenveel mogelijkheden alleen geen Ambilight, deze doet het uitstekend.
Vandaag 08-09-2016 kan ik melden dat ik het geld van de Philips TV, 3000 euro, binnen heb. Vraag mij niet waarom het zo lang moest duren. Ik was een echte PHILIPS man want op elk apparaat wat we in huis hebben staat Philips als deze door Philips werd verkocht, en dat zijn er heel wat. Na deze ervaring echter komt er bij mij GEEN Philips apparaat meer in huis, nogmaals het is allemaal buitenlands geworden is mij de afgelopen maanden gebleken en de ondersteuning is ZEER slecht. Ik ben er echt helemaal klaar mee!

Heb jij ook een Philips 65PUS8601 Zwart?

handig deze review. Vraag mij wel af waarom uitgerekend deze tv in de rentepuntenwinkel van ING staat.