Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met HDR en 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KD-55XD9305 Zwart Review

77lindaNewbie 10 juni 2016, laatste update op 24 juni 2016, 199 views

Sony Bravia KD-55XD9305 Zwart

Super TV. Het beeld is echt super scherp en heerlijk om naar te kijken met erg mooi geluid! Op deze tv kan je echt alles, dit gaat erg gemakkelijk door het koppelen aan je smartphone. Ik ben geen technicus maar ging echt allemaal erg makkelijk. Een echte aanrader!

Pluspunten

• super mooi geluid
  • haarfijn beeld
  • strak en mooi vormgegeven
  • eindeloze opties

Minpunten

• geen toetsenbord op afstandsbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Sinds vier weken deze TV en er helemaal blij mee. Je haalt hem zo uit de doos door het handige systeem, je tilt de doos er letterlijk zo vanaf.

De verdere installatie is ook er gemakkelijk en op deze tv kan je echt alles. Het koppelen van Apps gaat erg gemakkelijk door de koppeling die je maakt met je smartphone. Ik ben geen technicus maar ging echt allemaal erg makkelijk.

Er zitten veel aansluitingen op, veel meer dan mijn Samsung TV. Mijn wii, surroundsound, dvr, netgear alles zit er aan gekoppeld en werkt als een zonnetje.

Ook Kodi, Netflix en elk denkbare app heb je er zo op ge´nstalleerd. Het beeld is haarscherp en super mooi, qua kleur ben ik zelf meer een fan van Samsung, maar bij deze TV heb ik er totaal geen erg in gehad.

Het enige nadeel wat ik kan noemen is dat een toetsenbord op de afstandsbediening wel erg fijn zou zijn geweest, maar die kan je makkelijk vervangen door een andere die dat wel heeft. Ik kan niets anders zeggen, deze TV is een echte aanrader!

Heb jij ook een Sony Bravia KD-55XD9305 Zwart?

Reviews door de redactie