Specificaties 13,3" (1920x1080 IPS), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

HP Pavilion x360 13 -S181ND Review

telskamp 7 juni 2016, laatste update op 7 juni 2016, 494 views

HP Pavilion x360 13 -S181ND

Gister deze laptop/convertible gekocht bij de mediamarkt, tot zo ver ben ik tevreden met de prijs- kwaliteit- en prestatie verhoudingen.

Pluspunten

• goed beeldscherm
  • mooie prijs-kwaliteit verhouding
  • Degelijke bouwkwaliteit
  • beeldscherm zo ver naar achter kantelen als je zelf wilt
  • prestaties voor huis tuin en keuken dik in orde

Minpunten

• touchpad voelt flimsy aan
  • touchpad reageert niet altijd even goed
  • te zwaar/groot om als tablet te gebruiken

Tablet functionaliteit
Ik moet er bij vertellen dat het gebruiken van het apparaat als tablet, dus helemaal omgevouwen, niet echt lekker vasthoud en het apparaat is hier ook in mijn ogen te zwaar voor.

Echter was het nooit echt mijn intentie om gebruik te maken van de tabletfunctionaliteit maar ik vind een touch-screen en het feit dat je het scherm zover naar achter kunt vouwen als je zelf wilt wel echt handig.
Nadelen
Het enige nadeel wat ik tot nog toe heb gevonden is dat het touchpad een beetje gammel aanvoelt en niet altijd goed lijkt te reageren.
Batterijduur
Batterij gaat +-5,5 uur mee (volgens windows)

Misschien later nog updates/benchmarks.

Heb jij ook een HP Pavilion x360 13 -S181ND?