Asus R500VD-SX652H

Specificaties 15,6" • 1366x768 • 500GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Asus R500VD-SX652H Review

rob401Newbie 7 juni 2016, 209 views

Asus R500VD-SX652H

Dit is een geweldig product, ik heb hem inmiddels 3 jaar en hij doet nog steeds alles wat ik van hem vraag (behalve de zware spellen dan). Was ooit echt een topper en ik heb er veel van genoten. Helaas niet meer in de verkoop, maar anders zeker een aanrader.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Aantal poorten

Minpunten

• Geen keyboard backlight
  • Had een betere videokaart mogen zijn

Heb jij ook een Asus R500VD-SX652H?