Tweakers zegt: 7,5

Specificaties 18,1MP, Ultra HD filmen, 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Panasonic Lumix DMC-TZ80 Zwart Review

martijn.krNewbie 5 juni 2016, 505 views

Panasonic Lumix DMC-TZ80 Zwart

De camera heeft een zeer goede kwaliteit en is nog steeds heel scherp bij het inzoomen op een klein voorwerp. de 4K burst functie is zeer handig bij het foto's maken van een sporter of rijdende auto. ik mis zelf alleen een uitklapbaar scherm.

Pluspunten

• 4K kwaliteit
  • goede grip
  • scherpe kwaliteit bij in zoomen
  • makkelijk mee te nemen

Minpunten

• geen uitklapbaar scherm
  • het laden van 4k burst foto nadat je hem hebt gemaakt

Snelheid en automatiek Score: 3
Batterijduur Score: 5
Ik heb tot nu toe een zeer goede ervaring met de camera.
Dit is mijn eerste camera die ik heb en hij bevalt me prima!.
De kwaliteit is uitstekend en vooral bij het inzoomen is de kwaliteit nog steeds goed.
Ik vind het fijn dat er 2 mogelijkheden zijn om in te zoomen namelijk de zoomring bij de lens en het knopje op de camera.
De 4K functies zijn heel handig bij het maken van een foto van een sporter, hij neemt het op en verdeeld het in foto's (simpel uitgelegd). en vervolgens kan je de perfecte foto er tussen uit zoeken, Dit levert mooie foto's op!

De grip op de camera ligt lekker in de hand en dat zorgt ervoor dat je stabiel blijft bij het maken van de foto's.

Er zitten veel leuke functies op zoals Time Laps en slomotion, De time laps werkt goed en de slomotion functie heb ik nog niet geprobeerd.

hij is erg makkelijk mee te nemen en is niet te zwaar.

ik mis alleen een uitklapbaar scherm om te zien of hij scherp is als je jezelf filmt maar dat is verder niet een groot probleem.

voor de rest ben ik alleen maar positief over de camera en daarom raad ik hem ook zeker aan!

Heb jij ook een Panasonic Lumix DMC-TZ80 Zwart?