Specificaties 13,3" (1920x1080 IPS), 128GB (ssd) - Bekijk alle specificaties

HP Spectre x360-4031nd Review

watje65 2 juni 2016, 290 views

HP Spectre x360-4031nd

Ik heb hem nu sinds een jaar. Het is de beste computer die ik ooit heb gekocht.

Pluspunten

• Stevige metalen behuizing
  • Mooi design
  • Voldoende poorten (video en USB
  • Lange accuduur
  • Touchscreen
  • Performance

Minpunten

• Klep ietwat lastig te openen
  • Toetsenbord kwetsbaar in tablet-stand

Ik heb hem nu sinds een jaar. Het is de beste computer die ik ooit heb gekocht. Via de Dixons (dat kon toen nog), besteld via het web en opgehaald in de winkel.
Gelijk maar een USB stickje erbij voor de emergency rescue: Nooit nodig gehad. Ik was prettig verrast door de bijgeleverde USB netwerk adapter.

De machine wordt vooral gebruikt voor word, wat excel en veel browsen en muziek afspelen. De accu gaat aangenaam lang mee: Komt in de buurt van mn Macbook Air.

Gisteren voor de gein eens twee externe schermen aan gesloten op de HDMI en mini-displayport aansluiting. Vervolgens HD content afgespeeld. Dat werkt op alle schermen goed!

Het touchscreen werkt fijn maar je moet wel tegen vlekken op het glanzende scherm kunnen als je dat gebruik. Het toetsenbord werkt ook aangenaam, de backlight is prettig.

De "tablet-stand" gebruik ik eigenlijk niet: Het risico om daar het toetsenbord bij te beschadigen lijkt me te groot en loop ik liever niet.

Heb jij ook een HP Spectre x360-4031nd?