Asus N6600 GT/TD Review

whocarez 7 oktober 2005, 980 views

Asus N6600 GT/TD

Pluspunten

• snelheid is goed, installatie vrijwel vlekkeloos, werkt pas goed na instal drivers anders zeer lage refresh

Minpunten

• geluids productie die is gewoon te hoog met de standaard koeler

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Zeer snelle kaart. Werkt goed met de resolutie van 1366 x 768. Heb hem een klein half jaartje in gebruik, geen enkel probleem gehad kwa software en kwa hardware. Wel vind ik de fan storend, maar deze zou je kunnen vervangen met een zalman als je kast dat toe laat.
Als je de kaart net installeerd doet hij het vrijwel meteen goed onder windows xp. Echter zonder de drivers heeft hij moeite met de refreshrate. Gewoon goed installeren niks aan het handje.

Sofware pakket dat er bij zit is uitgebreid, leuke games en handige tools zoals de overklok en onderklok tool werkt prima.

Hi werkt zonder het aansluiten van de extra power supplie alleen dan draait hij op minder dan de helft van zijn vermogen en dus niet aan te raden, daardoor ook veel bsod's

Verpakking viel me niet tegen nette doos goed beschermd en geen dingen die evt de kaart zouden kunnen beschadigen wanneer je hem laat vallen in de doos.

• gigabyte 8knxp pro rev 2.0
  • intel p4 2.8ghz 800fsb HT
  • nec 3540
  • 512 samsung ddr 400
  • mycom 32" lcd
  • Windows XP

Heb jij ook een Asus N6600 GT/TD?

"werkt pas goed na instal drivers anders zeer lage refresh"

Om precies te zijn: 60Hz. Dit is nogal normaal, dus geen (positieve) eigenschap van deze videokaart.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe en waarom je een resolutie gebruikt van 1366 x 768 :?
dit zal wel met zijn native resolutie van zijn monitor te maken hebben. De LCD-TV's gebruiken deze resolutie namelijk wel vaker.

ik snap dit niet helemaal je instald toch altijd je drivers voor een videokaart |:(
Gebruikte destijds een mycom 32" LCD tv als monitor. Vandaar