Specificaties 55" Ultra HD 3D LCD TV met HDR en 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KD-55XD9305 Zwart Review

EfencoNewbie 29 mei 2016, 1.545 views

Sony Bravia KD-55XD9305 Zwart

Heerlijke gebruiksvriendelijke TV, met mooi beeld en heerlijk geluid. Is wel echt een investering.

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • Mooi geluid
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

TV gaf mij een echte filmbeleving. Beeld is helder en scherp, met heel mooie kleuren. Aangenaam verrast bij het kijken naar een dansfilm. Leek voor mij een bioscoop in huis. Kleuren kwamen tot hun recht en het geluid was echt beter dan verwacht. Dus zonder soundbar of ander gadget.
TV ziet er strak uit. Dun scherm, wat gelukkig op een stevige standaard goed staat. Ook pluspunt is een achterpaneel wat alle draden mooi op zijn plek houdt. Installatie van de tv en de koppeling met je Google account blijkt heel eenvoudig te zijn. De TV leidt je stap voor stap door het hele proces. Ik was bang dat hij veel warmte zou afgeven, maar dat is niet zo. Afstandsbediening heeft een eigen Netflix knop, wat ideaal is voor de Netflix kijker. Echt een aanrader voor wie een mooie TV zoekt.

Heb jij ook een Sony Bravia KD-55XD9305 Zwart?

Reviews door de redactie

En natuurlijk flink wat geld over heeft. Geen haar op mijn hoofd dat ik zoveel geld zou willen
uitgeven voor een televisie. Ik heb onlangs een LG 43 UF776V gekocht voor "slechts" 529,00
en dat was mij meer dan genoeg voor een moderne TV van 43 inch.
Alles zit er op en aan dus wat wil je nog meer wensen??
Ik lees in een eerdere review over de zwakke soc. Merk je daar iets van in dagelijks gebruik?

Heb je de google cast functie van dit toestel al geprobeerd. Zou je daarover wat kunnen schrijven?
Ik heb de tv nu 2 weken, het is een geweldige televisie. Prachtig beeld, geluid redelijk voor normaal tv gebruik. Bij films en series zet ik sowieso de receiver aan en zorgen mijn speakers en sub voor het mooie geluid.

Netflix, YouTube en chromecast werken perfect. Casten vanaf bijv. Je iPad of iPhone gaan met een druk op de knop.

Het wachten is nu op heel veel meer 4K content. Overigens BD materiaal wordt prachtig geupscaled.

[Reactie gewijzigd door Pretflix op 14 juli 2016 08:09]