Specificaties HTPC, 1 interne bays - Bekijk alle specificaties

Inter-Tech ITX SY-500 Review

badluckboy 28 mei 2016, laatste update op 11 juni 2016, 268 views

Inter-Tech ITX SY-500

Goedkope en veelzijdige mini ITX kast. Enige nadeel is dat er 1 fan aansluit mogelijkheid is op de behuizing, volgens de fabrikant is dit voor een 40mm fan, maar dit klopt niet. Het zal 50mm moeten zijn. Voor de rest is hij goed met een usb aansluiting aan de voorkant

Pluspunten

• Goedkoop
  • USB3 voorzijde

Minpunten

• Lelijk
  • Website fabrikant is foutief
  • 40mm fan klopt niet

Heb jij ook een Inter-Tech ITX SY-500?

Ik gebruik deze graag. Zit al (sterke)voedingsprint in en is verder handig in gebruik. Voetjes laat ik eraf. Maakt de kast lelijk. Gebruik m staand op z'n zijkant met viltjes eronder.
Ik heb er twee gebouwd en bij beide is het blauwe lampje na twee weken gesneuveld.
heb er 6 gebruikt.......0 problemen.