Tweakers zegt: 7,5

Specificaties 65" Ultra HD 3D LCD TV met HDR en 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Sony Bravia KD-65XD9305 Zwart Review

IdobloemNewbie 28 mei 2016, laatste update op 24 juni 2016, 85 views

Sony Bravia KD-65XD9305 Zwart

Fantastische mooi en grote tv met zeer goed beeld waardoor het een echte bioscoopervaring wordt! Sinds een week deze tv in mjjn bezit en het is echt een verschil met oude plasma tv van lg,. Deze sony is heeft zeer realistische kleuren en met snelle beelden(films,voetbal etc.)

Pluspunten

• Beeld
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Cursorknop op afstandsbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 4
Fantastische grote android hdr tv met heldere kleuren en diepzwart!
Mooi en uitgebreid menu waarbij alles duidelijk en goed werkt! Ik had wel wat donkere vlekken in het beeld met het EK voetbal wat ik maar niet wegkreeg, zelfs nog een betere hdmi kabel gekocht. Tv geeft verder geen vertragingen met voetbal of films en vooral met films spatten de kleuren er vanaf..verder kon ik ook niet connecten met netflix( bleef op 25% hangen via wifi) kon wel verbinden via mijn surroundsysteem dus waar t aannligt, geen idee!
Samengevat: supermooie bioscoopervaring met wat kleine nadelen.

Heb jij ook een Sony Bravia KD-65XD9305 Zwart?

Reviews door de redactie

Best wel grote nadelen voor zo'n dure tv, en toch 5 sterren????