Microsoft Lumia 650 Zwart Review

kloentje2 27 mei 2016, laatste update op 1 juni 2016, 261 views

Microsoft Lumia 650 Zwart

Dit prachtige toestel is dusdanig sterk dat ik mijn dagelijkse potje Candy Crush moeiteloos kan spelen. Door de algemene apps van Microsoft Office heb ik mijn hele computer in mijn binnenzak. Hij is snel, makkelijk in gebruik en ook nog eens super mooi!

Pluspunten

• Goed scherm
  • Uitstekende accuduur

Minpunten

• Weinig apps
  • Geen dedicated cameraknop

Hij is snel, makkelijk in gebruik en ook nog eens super mooi!

Ik kan met vol vertrouwen zeggen dat dit mobieltje nog jaren bij me zal blijven om mij te helpen met al mijn zakelijke bezigheden. De ultieme alleskunner!

Heb jij ook een Microsoft Lumia 650 Zwart?