Razer Lachesis (Rood) Review
Na mijn logitech g9 die overleden was heb ik de lachesis besteld. Vanaf dag 1 was ik er al niet tevreden
over. Dat komt met name door de sensor die het niet goed doet.
De muis stotterd als je hem heen en weer haal. En blijft zo nu en dan kompleet hangen.
Ook na een firmware update gingen de problemen niet weg
Voor het kompleet blijven hangen heb ik hem teruggestuurd voor een rma
want voor een muis waar ik 79.99 euro voor betaal vind ik dit niet kunnen.
Er zitten ook wel goede punten aan de muis. Hij ligt goed in de hand. En de
zijknoppen zitten ook op de goede plaats.
Maar wat voor mij het belangrijkste is de precisie ivm gaming (first person shooters)
was dus ronduit slecht.
mvg
daniel
Pluspunten
On The fly dpi veel knoppen
Minpunten
Waardeloze sensor
Eindoordeel
over. Dat komt met name door de sensor die het niet goed doet.
De muis stotterd als je hem heen en weer haal. En blijft zo nu en dan kompleet hangen.
Ook na een firmware update gingen de problemen niet weg
Voor het kompleet blijven hangen heb ik hem teruggestuurd voor een rma
want voor een muis waar ik 79.99 euro voor betaal vind ik dit niet kunnen.
Er zitten ook wel goede punten aan de muis. Hij ligt goed in de hand. En de
zijknoppen zitten ook op de goede plaats.
Maar wat voor mij het belangrijkste is de precisie ivm gaming (first person shooters)
was dus ronduit slecht.
mvg
daniel
Reacties (6)
De smoothing in windows gebruik liet tot de laatste versie te wensen over kon verholpen worden door de optie aan te zetten in windows, die na elke profile of herstart er weer uitgeggooid werd.. Hij hield meer van stoffen muismatten.
De side buttons en verschuiving als je er op duwde waren ontwerp fouten. Het duwen van boven had je in de praktijk geen last van omdat je een muis meestal m et je vingers stuurt.
Dat skippen kwam bij mij een enkele keer maar voor vuile muismat soms. Sensor is dus niet waardeloos, maar kan kuren vertonen ik begrijp je frustatie.
[Reactie gewijzigd door EnderQ op 27 juli 2024 00:09]
Lijkt me dat je hier vooral je onvrede wilt uiten, in plaats van een "objectief" oordeel dat toekomstige kopers zou kunnen helpen bij hun aanschaf.
Dat een muis
is natuurlijk balen. Als je aangeeft dat de muis dat ook doet op verschillende ondergronden, na het schoonmaken van een sensor of het updaten van drivers/firmware dan heb ik er iets aan. Nu lijkt het mij niet of je ook maar iets hebt gedaan om het op te lossen.stotterd als je hem heen en weer haal
Bovendien zitten er vrij veel taal- en spellingsfouten in je review en ontbreken er hoofdletters bij eigennamen.
Ik kan het zo niet echt serieus nemen
Wel balen overigens, maar ik denk dat je net pech hebt gehad, ik ken een hoop zeer tevreden Lachesis gebruikers...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/135733/crop600a06b926a1c.jpeg?f=community)